Гарантія та повернення
Умови гарантії
Термін гарантії складає 12 місяців на всі вудлища та котушки ТМ Azura.
У разі виявлення заводського браку покупець має право звернутися до точки продажу або безпосередньо до сервісного центру. Продавець, у свою чергу, зобов’язаний: віддати товар у гарантійний ремонт, замінити деталь/товар на нову або повернути гроші. У разі настання гарантійного випадку ремонт або заміна здійснюється за рахунок виробника, крім ситуацій, коли гарантія на товар не поширюється.
Тривалість гарантійного ремонту – до 14 днів. Відлік починається з моменту звернення покупця до точки продажу або безпосередньо до сервісного центру. Гарантія поширюється лише на ушкодження товару, які сталися з вини виробника.
За відсутності гарантійного талону або наявності висновку експерта про неналежне використання товару, виробник має право відмовити у наданні гарантійного обслуговування. Товар приймається лише за наявності чека та належним чином заповненого гарантійного талону. Талон повинен бути заповнений одним почерком, одним кольором ручки із зазначенням ПІБ продавця та з його підписом.
Доставка товару на гарантійний ремонт та його повернення за наявності висновку експерта про неналежне використання товару здійснюються за рахунок покупця (у разі доставки поштовою службою). У разі наявності пошкоджень товару, що сталися з вини виробника, його доставка на гарантійний ремонт та повернення здійснюються за рахунок виробника на території України.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на:
- товари з пошкодженнями, що виникли внаслідок неналежних умов транспортування, зберігання та експлуатації, а також на товари, що мають механічні, хімічні та теплові пошкодження;
- товари зі слідами дії сторонніх предметів, речовин;
- товари, які використовувалися за прямим призначенням або з порушенням інструкції з експлуатації;
- товари після обслуговування неавторизованими майстрами, самостійного розбирання або неправильного налаштування.
Повернення
Протягом 14 днів з моменту отримання товару Ви можете обміняти або повернути його. Звертаємо вашу увагу на те, що поверненню та обміну не підлягають: жилка, шнури та повідковий матеріал.
Щоб обміняти або повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:
- у наявності чек або «Видаткова накладна», яку було отримано разом із товаром;
- товар не був у вжитку та не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
Обміняти чи повернути товар можна:
- Службою доставки «Нова пошта». Реквізити для відправки Вам будуть надіслані в SMS-повідомленні під час звернення до контактного центру інтернет-магазину;
- У точці самовивезення за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 48/50, з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 17:00. Повідомте, будь ласка, до контактного центру інтернет-магазину про Ваш візит, щоб ми могли підготуватися та швидко здійснити обмін або повернення товару.
Контакти сервісного центру: м. Київ, вул. Волинська, 48/50, тел.: (044) 495-50-99 service@flagman.kiev.ua
- Гарантія поширюється на продукцію, придбану після публікації на сайті Flagman.kiev.ua
- Право остаточного висновку щодо гарантійного / не гарантійного випадку компанія залишає за собою
* Під гарантією на вудлища мається на увазі надання гарантії на бланки