Гарантія та повернення

Умови гарантії

Термін гарантії складає 12 місяців на всі вудлища та котушки ТМ Azura.

У разі виявлення заводського браку покупець має право звернутися до точки продажу або безпосередньо до сервісного центру. Продавець, у свою чергу, зобов’язаний: віддати товар у гарантійний ремонт, замінити деталь/товар на нову або повернути гроші. У разі настання гарантійного випадку ремонт або заміна здійснюється за рахунок виробника, крім ситуацій, коли гарантія на товар не поширюється.

Тривалість гарантійного ремонту – до 14 днів. Відлік починається з моменту звернення покупця до точки продажу або безпосередньо до сервісного центру. Гарантія поширюється лише на ушкодження товару, які сталися з вини виробника.

 За відсутності гарантійного талону або наявності висновку експерта про неналежне використання товару, виробник має право відмовити у наданні гарантійного обслуговування. Товар приймається лише за наявності чека та належним чином заповненого гарантійного талону. Талон повинен бути заповнений одним почерком, одним кольором ручки із зазначенням ПІБ продавця та з його підписом.

Доставка товару на гарантійний ремонт та його повернення за наявності висновку експерта про неналежне використання товару здійснюються за рахунок покупця (у разі доставки поштовою службою). У разі наявності пошкоджень товару, що сталися з вини виробника, його доставка на гарантійний ремонт та повернення здійснюються за рахунок виробника на території України.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на:

  • товари з пошкодженнями, що виникли внаслідок неналежних умов транспортування, зберігання та експлуатації, а також на товари, що мають механічні, хімічні та теплові пошкодження;
  • товари зі слідами дії сторонніх предметів, речовин;
  • товари, які використовувалися за прямим призначенням або з порушенням інструкції з експлуатації;
  • товари після обслуговування неавторизованими майстрами, самостійного розбирання або неправильного налаштування.

Повернення

Протягом 14 днів з моменту отримання товару Ви можете обміняти або повернути його. Звертаємо вашу увагу на те, що поверненню та обміну не підлягають: жилка, шнури та повідковий матеріал.

Щоб обміняти або повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  • у наявності чек або «Видаткова накладна», яку було отримано разом із товаром;
  • товар не був у вжитку та не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.

Обміняти чи повернути товар можна:

  • Службою доставки «Нова пошта». Реквізити для відправки Вам будуть надіслані в SMS-повідомленні під час звернення до контактного центру інтернет-магазину;
  • У точці самовивезення за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 48/50, з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 17:00. Повідомте, будь ласка, до контактного центру інтернет-магазину про Ваш візит, щоб ми могли підготуватися та швидко здійснити обмін або повернення товару.

Контакти сервісного центру: м. Київ, вул. Волинська, 48/50, тел.: (044) 495-50-99 service@flagman.kiev.ua

  • Гарантія поширюється на продукцію, придбану після публікації на сайті Flagman.kiev.ua
  • Право остаточного висновку щодо гарантійного / не гарантійного випадку компанія залишає за собою

* Під гарантією на вудлища мається на увазі надання гарантії на бланки

Заповніть форму нижче, і ми зв’яжемося найближчим часом.